måndag, augusti 13, 2007

Kameradöd

Vår kamera passade på att dö nu när det ändå inte är så mycket tid kvar. Störande, men mycket bättre nu än förr. Det som stör mest är att en blomma jag planterade för ett år sedan för att locka kolibrier just vid hängmattan äntligen har börjat fungera. I går parkerade jag mig själv i mattan och skulle fota de små - då funkade inte kameran. Jävla skit. Fotona nedan är de sista som kom ur burken, det kommer väl nya väl vi kommer till Sveriges land där man kan laga slikt.


Dans en lördagsmorgon, en bild på begäran


Amber bygger muskler


Spindelnätet envisades med att flytta sig i blåsten och skärpan med det. Det var därför jag bestämde mig för kolibris så länge ... i alla fall, lattjo spindel


Citrusträden i trädgården är fulla av frukt

4 kommentarer:

Johanna & Ola sa...

Nu har jag börjat jobba igen och har tid att kommentera bloggar och sånt igen ;-)
Kul att äntligen få se magen! Det var en söt och näpen liten skapelse! Om jag förstått det rätt är bilden nytagen? Min såg mer ut som en medicinboll vid det stadiet(men så kom det ju ut en stadig klump på 4,2 kilo också..).
/Johanna

Los Zapatas sa...

Jobb är bra på det viset. BIlden är tagen den 11 augusti. Slutet på vecka 29 om vi räknat rätt. BIG Dollyboll!

Johanna & Ola sa...

aha, jag fick för mig att det bara var fem sex veckor kvar ( fast då skulle ni väl knappast vara välkomna ombord på en elvatimmarsflight å andra sidan..) Då kan det nog hinna bli en medicinboll av den också! Kram på er!

Anonym sa...

Va kul med mage!
Hoppas jag får träffa er snart då!
Kommer a n t ag l i g e n att vara i gbg, de dagarna n kommer hemåt ;) /kusin H